مرجع نیازمندی های موبایل

بزرگترین منبع آموزش های اندروید در کشور

مرجع نیازمندی های موبایل

بزرگترین منبع آموزش های اندروید در کشور

۱۴ مطلب در آذر ۱۳۹۷ ثبت شده است

در ایران با توجه به واردات انواع گوشی ممکن است در این بین گوشی های بی کیفیت یا تقلبی وارد کشور شوند.در بازار ایران گوشی های چینی به شدت افزایش داشته و خرید یک گوشی با کیفیت و اصل را برای کاربر مشکل ساز کرده است.گوشی های تقلبی مانند گوشی های اصل کار نمیکنند و نقص های زیادی دارند و ممکن است فقط شبیه گوشی های اصل باشند در این مقاله به چند روش ساده به شما آموزش میدهیم که چگونه میتوان اصل یا تقلبی بودن گوشی را تشخیص داد.با میبایل همراه باشید...

ادامه مطلب

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ آذر ۹۷ ، ۱۶:۰۰
amir soltani



حالت usb Debugging  قابلیتی است که در گوشی های اندروید مخفی شده است و قابل مشاهده نیست.برنامه نویسان در اندروید یک گزینه  ای را مخفی سازی کردند که نام این گزینه به انگلیسی (developer options) یا همان گزینه های توسعه دهنده نام دارد.در این بخش گزینه های زیادی است که به کارایی و روش فعال کردن یکی از این گزینه ها که usb Debugging نام دارد میپردازیم.

usb Debugging یکی از گزینه های این بخش میباشد.این گزینه برای روت کردن گوشی توسط کامپیوتر, استفاده از دستورات ADB، نصب کاستوم رام و بسیاری تنظیمات دیگر کاربرد دارد.

ادامه مطلب

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ آذر ۹۷ ، ۱۶:۰۰
amir soltani

در آموزش قبلی آموختیم که چگونه میتوان گوشی را با استفاده از خود گوشی روت کرد اما برخی کاربران مطمئنا به دلایلی نمیتوانند با استفاده از خود گوشی به روت دستیابند.

در این آموزش بصورت خیلی ساده میتوان گوشی خود را بدون هیچ نقصی روت کردن این روش فقط نیاز به یک نرم افزار دارد که باید بر روی سیستم خود نصب کنید که این نرم افزار را میتوانید از لینک پایین دانلود نمایید

ادامه مطلب

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ آذر ۹۷ ، ۱۶:۰۰
amir soltani

روت بودن گوشی انبوهی از امکانات جذاب و کاربردی ر ا به گوشی‌های اندرویدی اضافه خواهد کرد.بعضی افراد با افکار غلط تفکر بر این دارند که روت کردن گوشی به دستگاه آسیب وارد میکند که سخت در اشتباه هستند.در ادامه با میبایل به مزایا و معایب این قابلیت در اندروید میپردازیم...

اول از همه به توضیح اینکه روت چیست و چه کاربرد هایی دارد میپردازیم

ادامه مطلب

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ آذر ۹۷ ، ۱۶:۰۰
amir soltani

گزینه های برنامه نویس یا (developer options) یکی از بخش های مخفی در اندروید میباشد.

برنامه نویسان اندروید در این سیستم عامل یک بخش مخفی شده در قسمت تنظیمات اختصاص داده اند که با فعال کردن آن گزینه و استفاده از گزینه های این بخش میتوانید از کارایی بیشتری در گوشی همراه خود برخوردار شوید

ادامه مطلب

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ آذر ۹۷ ، ۱۶:۰۰
amir soltani

اگر خیلی برایتان مهم است که اجازه ندهید کسی پیام های شخصی شما را در تلگرام بخواند و از این کار بسیار ناراحت هستید لطفا از آموزش زیر جهت قفل کردن تلگرام استفاده کنید در این مقاله می آموزیم که چگونه روی تلگرام خود پسورد 4 رقمی بگذاریم و برای هر بار ورود به تلگرام از شما رمز بخواهد.

ادامه مطلب 

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ آذر ۹۷ ، ۱۶:۰۰
amir soltani

با افزایش تعداد کاربران اپلیکیشن تلگرام این مسنجر هم اکنون با بیشترین عضو میان کاربران محبوبیت خاصی دارد طوری که میتوان گفت این اپلیکیشن دوست صمیمی همه مردم است!با افزایش کاربران این مسنجر هکران برای سرقت اطلاعات کاربران به این اپلیکیشن روی اورده اند و سخت در تلاش اند تا اطلاعات شما را به سرقت ببرند با آموزشی که در میبایل مطالعه میکنیم,می آموزیم که چطور میتوان جلوی هکران ایستاد و از اکانت شخصی خودمان محافظت کنیم!

ادامه مطلب

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ آذر ۹۷ ، ۱۹:۱۰
amir soltani

با توجه به اینکه گوشی هایی که در بازار ایران موجود میباشند از کشور های مختلف وارد میشوند یک سوال همیشه میتواند ذهن مارا درگیر کند که چرا اکثر گوشی های وارد شده زبان فارسی ندارند.

در این آموزش قصد داریم تا چند روش را برای فارسی کردن گوشی های اندرویدی توضیح دهیم که امیدوارم با این روش ها موفق به فارسی سازی گوشی خود شوید با وبسایت میبایل همراه باشید...

ادامه مطلب

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ آذر ۹۷ ، ۱۶:۰۰
amir soltani

شاید تا به حال برای شما هم پیش آمده باشد که بعد از نصب یک نرم افزار با اینکه تمام مراحل نصب را درست انجام داده اید اما برنامه اجرا نمی شود یا بعد از مدتی مثلا دو هفته نرم افزار از کار می افتد.

در واقع یکی از دلایل این امر این است که شرکت های نرم افزاری از این طریق محصولاتشان را در اختیار شما قرار می دهند تا آن را تست کنید و در صورت علاقه مندی یا احتیاج به آن بازی یا نرم افزار شما را ترغیب به خرید آن نرم افزار کنند.

حالا برای اینکه بتوان بدون وجود این نوع محدودیت ها از این محصولات نرم افزاری استفاده کنیم باید آنها را کرک کنیم. کرک یعنی هک کردن نرم افزار و افرادی که کرک می‌کنند را کرکر گفته می‌شود.

در کشور ایران به علت نبود قانون حق کپی یا کپی رایت انبوهی از نرم افزار های کرک شده در دسترس کاربران هستند مانند نرم افزار فتوشاپ که در ایران بسیار ارزان فروخته می‌شود. نرم‌افزار کرک شده دارای اعتباری برای شرکت سازنده آن نمی‌باشد و معمولا قابلیت به روز رسانی را نیز دارا نیست.

ادامه مطلب

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ آذر ۹۷ ، ۰۰:۰۳
amir soltani

اگر شما هم جزو آن دسته از آدم هایی هستید که هر چند وقت یک بار رام گوشی خود را عوض میکنید و یا به اصطلاح بروزرسانی یا فلش میکنید حتما نیاز به کالیبره کردن گوشی خود هم دارید.کالیبره کردن گوشی یک امر طبیعی برای سلامت باتری و دستگاه میباشد و شما اگر میخواهید که گوشی خود بعد از نصب رام جدید به سرعت باتری خالی نکند نیاز به کالیبره کردن دارید.و اما اینکه کالیبره کردن به چه معناست را در ادامه با میبایل میخوانیم...

ادامه مطلب

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ آذر ۹۷ ، ۲۳:۵۴
amir soltani